Pages

Wednesday, January 18, 2012

Tammat Suda..

Kemarin.. ya kemarin, aku menamatkan hidup sebagai student UiTM yg telah mengambil waktu ku, umurku, sebanyak 5 tahun..  semuanya untuk punya sefail ijazah.. kenapa sefail dan bukan segulung, sebab tu sijil ijazah di letaknya nnti di fail tem konvo, dak di gulung.. :P. 

Apa-pun habis sudah.. tammat suda... tp ada kemungkinan juak to be continue, kalau failed, tepaksa la repeat.. tp nauzubillah, mudahan lulus jak semua.. 

Pengalaman di UiTM Sabah is awesome. dapat ilmu, dapat kwn, dapat hamdan.. dpt juak musuh.. 5 tahun.. byk perubahan  uitm yg smpt ku tgok.. bangunan fasa 3 yg mau runtuh, kelas di bukit perumahan, kelas di fastrack n plg last dapat juak merasa bangunan baru yang ada lifnya.. yg dak paya penat naik tangga mcm di fasa 3 dan dpt ambil exam di bangunan baru :)

Belajar di tempat yg byk kekurangan facilitynya selalu melemahkan semangat.. terpaksa hadir kelas yg di buat d rumah, n pengalaman plg dak bole di lupa bila taem2 belajar di kelas, di suru beratur untuk turun dari bangunan yg ada knon2 mau runtuh.. gilak! tp apapun2 hasilnya jadi lebih strong, dak tlmpau mnja.. independent.. pokoknya jasa2 semua lecturer dak akan ku lupa..  :)

Love UiTM, Proud to be one of the product of UiTM.. wlau byk yg mengata2 ni UiTM ni discriminasi,.. whatever.. jeles la tu.. 

sidikit gmbr diok jellek




lagi yang jellek.. 



No comments:

Post a Comment